Voor de leden van de Suzuki Coupé GX Fanclub wordt op zaterdag 14 april 2018 een ledenvergadering met aansluitend een tourrit georganiseerd.

• Wanneer? 14 april 2018
  • Hoe laat? 10.00 uur aanvang
  • Waar? In Wageningen. Hartenseweg 60
  • Hoe heet het? Hotel/café/restaurant Nol in ’t Bosch

Wat gaan we doen? Koffie drinken en dan een vergadering met als topic “hoe nu verder?” en : “wie gaat wat doen?” Na de “ledenvergadering” biedt de vereniging je een lunch aan. ( 12.00 uur). Deze lunch is uiteraard alleen voor de leden. Aanmelden voor deze dag is noodzakelijk i.v.m. doorgeven lunch aantal. Neem je iemand mee die geen lid is wordt er 20 euro per persoon in rekening gebracht. De middag, dus na 13.00 uur, wordt er een ritje in de buurt gereden, dit is in handen van Richard van Cleef. Als iemand hem hier bij wil helpen…..graag. Ook kun je in het stadje gaan winkelen of hotel de Wereld bezoeken (bekend van de capitulatie 1945 WOII). Ook dan is het “feest” nog niet afgelopen. Terug naar hotel, nog wat drinken, en dan gaan we bedenken waar zullen we wat gaan eten? Doen we dit hier? ( a la carte, een beetje prijzig..) of gaan we gezellig naar het stadje.. Als je niet nachtblind bent, kun je besluiten om naar huis terug te rijden, maar je kan ook zeggen: Ik ben hier nou toch en maak er een gezellig weekend van… ( wij doen dit..) Overnachting met ontbijt 69 euro per kamer. Heb je nog vragen? Schroom niet om ze te vragen. En meld je alsjeblieft z.s.m. aan, of wanneer je niet kunt of wilt wil je je dan afmelden? Dan weet ik dat je het niet vergeten bent. Voor nu, tot in Wageningen op 14 april.